energi till max

Idag har jag varit i stan med Sandra och Anna. Har gått i lite affärer, mest tittat på barnkläder, inget annat som intresserar just nu : )

blev lunch på Trendie, jag åt bakad potatis med räkröra. Köpte bara en foundation men hade gärna köpt massor med bebiskläder men Jokke har sagt jag får lugna mig nu. Blir ju roligare att handla sen nmär vi har bebis här med, då kan man handla lite mer könsrelaterat. Jag vet att får vi en flicka kommer jag bli tokig i rosa !! : ) Men sen älskar jag färger så även om vi får en pojke blir det massor med färger, dock inte rosa när han är bebis.

Åh som jag längtar, jag hoppas bebis vill komma lite innan bf.. men det viktigaste är att bebis mår bra och inte har ont sen får han/hon komma när han/hon är redo.

Efter vi varit i stan idag var jag riktigt trött och hade ont överallt, men sen helt plötsligt vände det och jag fick sån energi. Började storstäda här hemma, röja i barnrummet, och nu tänkte jag baka. Haha rätt roligt det där.. Får väl igen inatt då brukar foglossningen spöka.

Nu har vi precis ätit ungsstektfalukorv och hemmagjord potatismos. Jokke stack precis ner till brandstationen för en övning och jag ska diska undan och börja baka.

Trevlig kväll på er !


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad bra =) Haha nej du de e inte lätt, jag vet inte heller vad jag ska ha fast mina kläder passar ;) Vi får fundera ut något !

2009-09-22 @ 19:24:04
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0