Angående lösen

Det är ingen som kommenterat elakt eller så, tack för ni är omtänksamma !! Jag har sen innan sagt att när det börjar närma sig bf ska jag sätta lösen då jag känner att bloggen blir så mycket mer personlig. Sen finns det ju alltid dem som läser min blogg som jag inte alls tycker ska göra det, då dem inte har med vårt liv att göra, spec inte när bebis är kommen. Därför väljer jag att sätta lösen. Eftersom jag nu anordnat en tävling väntar jag med det men jag kommer göra det inom närmsta tiden. Detta är ett beslut som jag står fast vid för dem här människorna ska inte ha med vårt liv att göra, får se hur Jokke gör med sin blogg det är helt upp till honom. Men jag har valt bort dem i mitt liv och kommer därför sätta lösen.

Nu ska vi sova, Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0