40 dagar till bf

Jag har tappat lite det här med att blogga känner ja, känns inte lika roligt längre. Men jag tänkte skirva lite nu just för att fördriva tiden.

Var upp 07.00 i morse och körde Jokke till nöbbelöv, tänkte jag skulle fortsätta sova när jag kom hem igen men ikke, då var jag för pigg. Så nu har jag diskat lite, ätit frukost och väntar på att kaffet ska bli klart. Ska ta tag i sista tvätten med sen vet jag inte riktigt.. Kanske baka något? Kanelbullar hade varit gott.. Dagarna är så långa och tråkiga just nu.

Idag är det sista dagen för Jokke med utbildningen, skönt då jag får ha honom hemma lite mer, ego som man är : ) Men jag är så glad för hans skull att han fått denna chansen då jag vet vad det betyder för honom.

Ikväll ska vi iväg och grilla med bla mamma och hennes kille, så jag ska ta upp kycklingfilè från frysen, det är helt klart det godaste att grilla. Får gå ner och köpa pommes och sånt sen..

Är så trött på min huvudvärk och att jag är så öm i hela bröstkorgen.. men snart har vi bebis här hos oss !!!!


Trevlig fredag och helg !

Älskar min Jokke !

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad mysigt och gott med grillat! Och kanelbullar... du bakar massa gott du! Snart är er bebis ute hos er hjärtat. <3

2009-09-18 @ 10:18:08
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi ska me grilla idag. Fast de blir korv i bröd för våran del:P

2009-09-18 @ 15:57:18
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0