38 dagar kvar

Idag har vi varit på stranden och myst, Jokke jobbade ju så han kunde tyvärr inte följa med. Ikväll har vi ätit Tacos och chips och lite sånt smått och gott. Har precis tittat på en film, minns inte vad den heter men bra va den : ) Är öm i hela kroppen så jag ska flörta till mig en massage av Jokke sen, iof gör han det varje kväll men kan kanske få lite extra ikväll : )

imorgon bitti 06.00 börjar han sin första jour vecka, så jag kommer vara toknervös ifall något skulle hända, så alla ni i tollarpstrakten tänd INGA ljus denna veckan tack !! haha..


Lite mer mys nu sen blir det väl sängen för hjärtat, jobb för honom imorgon och jag ska väl inget göra som alltid annars.

Kommentarer
Postat av: Jokke

JAG ÄLSKAR DIG!!!! ville bara skrika ut det...

2009-09-21 @ 07:01:43
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0