Uppe med tuppen.

Vaknade och hade jätte ont i magen, bla av hunger.. nu har jag ätit och jag har fortfarande ont och det trycker neråt, kanske på g? inatt trodde jag det.. hade så ont och konstiga smärtor men sen försvann det bara, blir så ledsen när man tror det är på g sen bara försvinner det, jag önskar bara lite värkar och smärta, är det för mycket begärt? : )

Idag är det iaf 16 dagar till bebis är uträknad, 2 veckor sen vi var på förlossningen och dem sa det dröjer dagar till bebis kommer, jovisst. Tycker inte läkare borde få säga så om dem inte vet till 100 % det känns ju redan som jag går på övertid, och TÄNK då om jag gå över tiden.. då får Jokke flytta hemifrån : ) haha.. Nej men jag hade gärna gått över tiden om det inte varit för att jag har ont hela tiden, jag fasar inför nätterna för då är det som värst, dem säger man ska sova/vila så mycket som möjligt den sista tiden, men hur ska jag kunna det när jag har ont hela tiden, huvudvärk och såfort man lyckats slumra till nej då blir man kissinödig.. haha det är inte lätt. Och denna enorma längtan!!!

Till något annat, ikväll ska min Mamma ha ljusparty och det ser jag fram emot, många som varit på det och jag är så nyfiken på vad det är, sen älskar jag ljus och sånt mys. Så jag och Julia ska dit ikväll, ska bli riktigt trevligt. Jokke jobbar ikväll igen, tråkigt.

nu ska jag klä på mig och fixa det sista i sovrummet, dem kommer och tapetserar nu på fm och gardinerna är inte nere, sen ska vi till barnmorskan klockan nio så jag får strax väcka Jokke.

Trevlig dag på er alla !!! Håll tummarna på bebis : )


Kommentarer
Postat av: marre

ja de börjar bli fint här:)

Är de Partylite så har dom jätte fina saker handlar där i från jätte ofta:) lite dyrt men de är de värt.

2009-10-12 @ 09:18:20
URL: http://novatheo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0