Lördags mys

Idag har vi varit på återbesök på bb för att väga Neo.. Han vägde 3000 gram så han har gått upp en del sen han föddes, är verkligen jätteglad för det då jag var lite nervös att amningen inte skulle fungera men det går galant och jag har mjölk så jag hade kunnat mätta ett helt fotbollslag : ) .

Han är verkligen världens snällaste, så han har inte fått mitt humör vilket vi verkligen är tacksamma för : ) Detta är helt underbart, kan sitta och titta på honom i timmar och bara gråta av lycka, en känsla jag inte trodde fanns. Jag är så stolt och lycklig. Jokke är så duktig med honom och Neo har världens bästa pappa. Vi bara njuter av detta, finns inga ord.


Ikväll kommer Julia hit och myser med oss, ska äta gott och titta på bla körslaget, Jokke ska kolla på fotboll så han får titta i sovrummet.

Trevlig lördag.

Älskar mina pojkar av hela mitt hjärta.♥

Kommentarer
Postat av: ★katta - Mamma till Isabelle o Melvin★

Patric ville att våran kille skulle heta Neo, stog mellan det och Melvin :)

2009-10-31 @ 17:15:58
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: ★katta - Mamma till Isabelle o Melvin★

Ni har bra smak =) Jag föreslog en Noel oxå, men det var inte Patric lika sugen på..hihi..

2009-10-31 @ 21:49:46
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: ★katta - Mamma till Isabelle o Melvin★

Ja, vår kille ser ut som en Melvin. Synd bara att alla killar i Lysekil tycks heta det idag :/

2009-11-01 @ 00:02:06
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0