Bloggpaus.

Jag har bestämt mig för att lägga bloggandet på hyllan, det ger inte mig någonting och jag tycker bara allt detta med bloggar är skit. Jag kommer även sluta läsa mina vänners bloggar så är det något ni vill ha sagt så vänd er till mig då jag som sagt inte kommer läsa dem mer. Tycker detta har blivit för mycket, folk pratar inte med varndra utan använder bloggar samt facebook ist. Tycker och tänker man något om ens val ja då väljer folk att skriva ett inlägg om det, vi är väl ändå vuxna människor? tycker detta är helt fel, det blir bara massa missuppfattningar och irritationer. Jag vet att jag inte är spec duktig på det här med att blogga därför ser jag inte riktigt någon mening med det, jag har inget att ge mina bloggläsare. Därför lägger jag detta på hyllan. Får se hur det blir emd facebook och allt såntdär.

Trevlig helg på er!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Skärp dig! Du vet att du har många läsare och man hade inte läst om det inte vore så att du har något att ge, eller att man känner dig.



Förstår hur du menar med vad du säger, men bry dig inte. Du skriver för att du vill och tycker om det, inte för att glädja någon annan människa!



<3

2009-10-16 @ 14:47:25
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Johan Rönn

Äsch det är bara en fas du går igenom. :-)

2009-10-16 @ 14:59:20
URL: http://johanshuvud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej inte sluta skriva :( Jag vill ju ha något att läsa om dagarna ju :) Kom igen nu, skriv på :)

2009-10-18 @ 21:19:34
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: sandra - englas mamma

Jag tycker inte heller att du ska sluta skriva. Du anar inte hur nyfikna du gör alla här hehe.. Man vet ju inte vad som händer om dagarna med dig och bebisen annars. Du har många som bryr sig här, det märks.



=) Hoppas din lilla bebis kommer snart.

2009-10-21 @ 09:51:49
URL: http://sandeli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0