Regn och ruskväder

Idag har Lisa och Vibeke varit på besök, Vibeke känns jättestor jämfört med Neo iof är hon ju 7 månader så det är inte så konstigt : ) Så go var hon och flörtade hejvilt med Jokke, får nog förklara för henne att han är min : ) Bytte blöja på henne och det var lite annorlunda jämfört med lilla Neo, kändes konstigt med att där inte var någon snopp haha. Hon var väldigt nyfiken på Neo, tog fint hans hand sen drog hon den mot sin mun och öppnade den haha så söt så.. Vi fikade och traggade massor, riktigt trevligt. Var längesen vi träffades, tråkigt och dumt. Vi bor ju inte långt ifrån varandra, visst det har ju inte blivit något nu då Neo inte är mer än tre veckor men vi får bättra oss tycker jag..

nu har vi precis ätit, kåldolmar och potatis med brunsås. När Neo vaknar ska han bada sen ska jag in i duschen sen blir det tända ljus och mys i soffan. Greys sen : )

nu ska jag läsa lite bloggar : )

Trevlig kväll i ruskvädret.




Kommentarer
Postat av: lisa

hihi ja hon var mäkta intresserad av joakim=)

jag märker hur lycklig du är du riktigt skiner av lycka! Med all rätt! Vi måste ses snart igen!

2009-11-18 @ 22:12:18
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Malin

ja dom e söta. :) Du kan få dom sen om du vill:P

2009-11-19 @ 20:11:21
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0