lite tips och ideer : )

Ni som haft dop, har ni några tips och idèer att dela med er? Sitter och planerar en massa men man kan aldrig få för mycket tips : )

Idag ska vi till sporthallen här i tollarp och titta när gymnastiken har juluppvisning, Det är första gången jag själv inte är med. kommer kännas konstigt att sitta i publiken.  Sen ikväll ska vi hem till pappa och hans fru och äta mat.

Imorgon är det julskyltning och jag längtar !!


bjuder på bilder ikväll eller imorgon, kameran är på laddning nu.

trevlig lördag !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mina tips inför dopet är att göra så mycket som möjligt låååångt i förväg. Och ge ut så mycket göror som möjligt till folk i din omgivning. :) Jag som annars bakar mycket gjorde inte ett jota av fikat, mycket skönt. En solist eller två förhöjer stämningen och egna valda psalmer likaså. Det finns en sida, dopguiden.se, där kan man lyssna på massa olika psalmer. Det hjälpte oss mycket. Det är många som har kameror med sig, men utse en som har huvudansvaret. Och så det viktigaste, ha en lugn och skön natt och morgon bara ni tre. Det sista som ska förberedas inför dopet kanske nån annan kan göra. Lycka till!!!

2009-11-28 @ 16:38:44
URL: http://minnasmamma.blogspot.com
Postat av: Lisalisa

åå va roooligt. ska ni på julskyltningen i stan eller i tullarp?



vi hade inget jätteståhej med Vibekes dop så jag har inte mycket tips =) men försök göra det så originellt som möjligt då blir de ju jätterolit=)



KRAM hälsa gubben

2009-11-28 @ 19:55:23
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0