Achy breaky Heart

Nu är jag precis hemkommen från jobbet, ska vila mig lite nu sen ska vi åka till tydingesjön där Jokkes mamma har husvagn , ska grilla lite och sånt. Blir inte så sent för jag ska jobba hela dagen imorgon och behöver komma i säng i tid.

Annars hade jag nog inte mycket mer att bjuda på idag.

Hoppas ni alla har haft en bra dag och får en trevlig kväll och helg.

Och jag älskar min Jokke mest av allt !! Och längtar så tills vår bebis tittar ut : )







                          

Kommentarer
Postat av: soppan

ja visst är det, allt känns så mycket lättare =) hoppas ni får en trevlig kväll!

2009-05-01 @ 17:03:22
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0