Upp till dans

Nu har jag precis fått i mig två mackor, fick tvinga ner dem. Har svårt för att äta direkt jag gått upp. Ska borsta tänderna sen köra till jobbet. Idag är det jobb på konsum mellan 10.00-20.00 alltså hela dagen, sen jobbar jag imorgon med men det är på det andra och mella 07.00-14.00.. Tråkigt att jag jobbar när Jokke är ledig. Men vi har iaf måndagen ihop och då om det blir fint väder ska vi hitta på något.

Hade jätte trevligt ute i tydinge igår, jag älskar campinglivet och jag blev så avundsjuk på alla som skulle sova där inatt och hade vagnar där, jag vill också ha husvagn !!

Slänger in lite bilder ikväll eller imorgon, hinner inte nu.

Hoppas ni alla får en bra kväll.

Ska ni handla så vet ni var ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0