Upp till dans

Idag har jag och Sandra haft en mysdag, pratat massa gravidprat och sånt, mysigt !! Sen fick jag ju låna hennes angelsound och fick höra vår bebis hjärtljud, tårarna började rinna, det går inte att beskriva den känslan. Underbart !! Fick låna hem den så Jokke med kunde få höra, vi försökte hitta det innan men lyckades inte, ska försöka lite senare ikväll.

nu ska Jokke snart köra på träning och jag hatar det, tråkigt att sitta själv. Ska roa mig med att diska och sen bada. Efter det ska jag äta jordgubbar med gräddmjölk och pröva mitt nya tea, köpte ett som heter lust och fägring, svart tea med smak av passionsfruko,mango, grädde och karamell. Kan nog vara gott : )

Fick lite smått illamående innan när vi åt, jag åt bruna bönor med bacon ,så gott !! Hoppas det släpper sen.

Dem ringde från Åhus strand och jag ska jobba där på lördag kväll, längesen sist och jag tycker det ska bli roligt !!

Diska var det nu.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är för rolig du ;)

2009-05-18 @ 19:03:13
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0