Tobbes födelsedag !!

idag vaknade jag med sprängande huvudvärk, mindre spännande. Jokke är hemma och håller rast nu. Idag ska jag städa här hemma, ska ner till affären och köpa lite smått och gott att ha och äta idag.

Sen hoppas jag på att få träffa Linda en sväng, det var alldeles för längesen sist. Ja 6 veckor för at vara exakt, har koll på vilken vecka hon var i och vilken vecka jag var i : )

har nu fått höra att jag börjat lägga på mig i ansiktet med, mindre spännande... men det hör väl till det där. Brösten har börjat ömma igen, men jag kan säga som såhär, jag älskar dem för dem är såå stora !! : ) Ja och Jokke är helt tokig i dem nu med haha.. har han iof alltid varit förtjust i dem.. Så det gillar vi,, Ja att magen blir större är ju mysigt, men jag märker redan att jag inte kan sitta som jag gjort innan, ex med benen uppe i soffan svårt att förklara.. och värre blir det ju. Humöret är som vanligt tycker jag, nu är jag mest bölig och sexsugen.
Nej nu får jag väl försöka äta lite frukost.

ETT STORT GRATTIS TILL STOREBROR SOM IDAG FYLLER 24 ÅR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0