Sveriges kval till Eurovision song contest

Idag är huvudvärken borta, iaf än så länge. Underbart väder ute idag, jag ska in och göra vid mig nu sen möta upp Sandra och gå upp till Ica och handla något gott. Sen ska vi sitta ute och njuta i det undebara vädret och säkerligen prata massa graviditet.

Ringde min bm men fick inget svar, typiskt med. Hon ringer väl under dagen.


Imorgon ska jag träffa Lisa och Vibeke, kvällen blir det baby party här hemma : )

Älskar min brandman.


Ikväll ska vi se Sveriges kval till Eurovision song contest, tror dock inte det klaras med det återstår att se. Tänkte fråga Julia om hon ville titta med oss då Andrè är iväg och jobbar.


Kommentarer
Postat av: therese löfstedt

Tror inte heller på sverige, men vi får hålla tummarna ;) ses imorgon kram

2009-05-12 @ 21:33:46
URL: http://thereselofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0