Sommar, sommar sommar.. det är dans i folketspark

Underbart, det luktar massor mer sommar ute !! : ) Jag är på strålande humör trots att jag jobbat monsterpass och är trött, vet ni varför jag är glad? Jo för att det går mot sommaren, jag har världens finaste bästa sambo man någonsin kan ha, och vi väntar vårt kärleksbarn. Nu väntar jag bara att han ska gå ner på knä.  Sen är jag världens lyckligaste, fast det är ju iof redan nu, men jag vill ju gifta mig, iaf innan nästa barn kommer och vi vill ha dem tätt så : )

Nu ska jag in i duschen så jag är fräsch och het när Jokke kommer hem, så jag kan få mig lite naket, sitter aldrig fel.

Saknar honom när vi inte träffas på hela dagen..

Duschen nu, imorgon är jag ledig och då bli det storstädning !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0