Muffins

 Fick den av ledarna och ordförande i gymnastiken igår, känns svårt att släppa det efter 6 år. Men jag kommer säkert komma tillbaka sen när vårt barn är ett år eller så. Hade trevligt på pizzerian trots jag mådde jätteilla och var yr..

 Dagens Johanna bild, ser så trött ut alltid nu tycker jag. Sover dåligt på nätterna och känner inte mig riktigt utvilad.

Idag är det jobb på konsum mellan 12-18, sen ska jag byta om och köra till huaröd och titta när Jokke spelar match, sen blir kvällen lugn då jag ska upp och jobba halv åtta imorgon bitt, kort dag sen är det kalas hos mamma för Tobbe. Blir lite trångt med 20 personer i hans etta.

nu kom Jokke hem och håller rast så jag ska va lite social med honom.

Golvet blir klart redan idag, skönt för då kan vi äntligen flytta in alla möblerna igen så det slipper stå möbler i varje vrå här hemma.

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0