Jag är inte bara raggare utan jag gillar hårdrock med : )

har haft en riktig mys dag idag, suttit i solen och fikat, spelat skipbo. Fidde och Emil kom med bort en sväng, känner att jag druckit för mycket kaffe bara. Det var inte dem små kaffekopparna Sandra hade med sig ut. Perfekt att sitta där, så det måste göras om. Det var dock inte så skönt när solen gick i moln. Fick se bilder från Sandras Ul, jag blev helt tårögd, kommer gråta i sönder mig när det är vår tur, och som vi längtar !! Jokke sa innan idag att finns det en gud där uppe så finns där två i min mage, det hoppas jag verkligen inte !! haha men vi får allt se.

Nu när jag kom hem fick jag sån fruktansvärd huvudvärk och illamående, tröttsamt. Men jag ska in till min bm imorgon bitti och ta prover, hoppas dem hittar vad felet är så det kan få ett slut.

nu ska jag strax börja med maten, spagetti och baconsås : )


 Idag går vi in i v.17




JAG HATAR MINA GRANNAR !!!!!

 Överdelen : )

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snart är du smäll fet ;)

Måste vara underbart att vara gravid, jag kommer bi tjock som ett hus den dagen :)

Nej nu fr jag fortsätta med skolgrejor och skit. Böäää!

2009-05-12 @ 18:51:20
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: ARVID

Hade jag varit dig hade jag flugit i taket för längesedan! Lite roligt var det allt igår, förutom att det helt plötsligt blev tyst, det var mer irriterande!



Skönt att du ska in och ta tester och så imorgon så du kan få komma på bukt med det här. Love

2009-05-12 @ 19:17:40
Postat av: Sandra

Tack för en underbar dag :) Måste vi göra om. Men glöm inte, jag är inte bara raggare utan jag gillar hårdrock med :D Kram

2009-05-12 @ 20:57:29
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nja du vänta bara, man går oftas upp i slutet på gravidteten. BoooM så väger du 30 kg mer. Nej jag skojar bara, men jag är rolig :)

2009-05-12 @ 21:27:25
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mysigt :) Hoppas testerna ger resultat imorgon så du slipper all huvudvärk :( Kramen

2009-05-12 @ 21:47:39
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: Magda

Fin mage! :) Man blir himla avis.

Ha de bra! kram

2009-05-14 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0