Ingen dator.

Vi har ingen dator hemma för den är på lagning så därflr har jag inte bloggat på länge, iof ingen som verkar bry sig då jag inte fått en enda kommentar på över en vecka, så jag har ju tappat bloggintresset ganska mycket om man säger som så.

I måndags var vi på¨ultrljud och det är en vild krabat som ligger i min mage : ) Underbart att få se !! Nu fattar vi verkligen att vi snart ska bli föräldrar, nästa vecka har vi gått halva tiden !! Känns skrämmande att tiden går så fort.

Nu är det mycket jobb som väntas, går på mitt schema v.24 sen är det massor med jobb innan det blir att gå på hp, om jag nu lyckas få det vilket ser ganska svart ut.

Ska till sjukgymnasten på tisdag och få ett bältet till ryggen..

Ja det var nog allt som jag hade att tillägga nu, som sagt tappat suget lite.

Älskar min underbara Jokke mest av allt !!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att du ska få gå på hp. Men håll tummarna för mig också ;)

2009-05-29 @ 18:05:24
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vad roligt att få se h*n... =)

Var ska du jobba i sommar?

Kram

2009-05-29 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0