Huvudvärk som inte är av denna värld.

Idag har jag bara varit hemma, har haft huvudvärk som inte är av denna värld. Och det händer alltför ofta nu. Fick en fruktansvärd huvudvärk igår kväll, tog två alvedon men det ville inte släppa, vaknade inatt hade lika ont, drack lite vatten. Sen imorse hade jag lika ont tog två alvedon men det ville fortfarande inte släppa, har ringt till bm och läkare idag, ska ringa igen imorgon och få tid till att kolla blodtryck och blodvärde och lite sånt, för såhär kan jag inte ha det. Min bm trodde det var någon sorts av migrän, mindre spännande. Så dagen har spenderats i soffan, tittat på hipp hipp och ätit risalamalta och druckit varm chokladmjölk med grädde !!

Nu ikväll färgade jag håret, Julia kom upp efter jobbet och drack kaffe och traggade lite skit, alltid lika trevligt. Blir dock för sällan.

Nu ska jag mysa med min brandman som jag älskar mest av allt !!

idag är det 14 dagar kvar till ultraljud, imorgon går vi in i v.17 . Femte graviditetsmånden sanslöst som tiden går men det gillar vi ! Ser verkligen fram emot dagen då vår bebis kommer !


Kommentarer
Postat av: Veronica

Trist med huvudvärk, det suger som fan!



Kom på en sak, även om det är samma personer som alltid kommenterar skall man vara rädd om dom.=)



Eller hur var skorna snygga, förälskade mig i dom direkt. Kramis

2009-05-11 @ 21:27:21
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0