helt fantastiskt

Har läst lite gravidbloggar, det är en blogg som jag fasnat så för. Johanna heter hon, har lösenskyddad blogg så jag skriver inte ut den här. Hon har en liten flicka nu som är ja helt underbart söt, jag smälter varje gång jag ser en bild av henne : ) Jag har läst igenom nu när hon var gravid och hon har skrivit så bra och jag känner igen mig mycket. Det ger jättemycket att läsa andras tankar och så om deras graviditet. Trots att vi alla är så olika när det gäller vår graviditet så tror jag ändå man har mycket gemensamt.

Nu har jag varit duktig och tagit tag i disken och dammsugat köket, fick så ont i magen och ryggen så jag gjorde lite gröt och en kopp tea och satte mig här för en paus. Nu har det lugnat sig lite så jag ska väl ta tag i dem andra rummen sen. Har vikt in all tvätt och så, så det är bara golven kvar.

Jag vill bli tjockare och känna bebisen nu !! Som vi längtar till ultraljudet !! Jokke tar alltid på magen och pussar på den på kvällarna och han sa igår att han längtar tills den sparkar, om två veckor kan fostret höra oss prata, då ska jag köpa en bola som jag längtat efter och Jokke ska prata en massa sa han, kommer säkert bara prata fotboll : ) haha..

Detta är så underbart, jag kan inte se någon bättre pappa för mina barn än Jokke, jag blir helt tårögd när han säger "jag ska bli pappa " så underbart att få skapa ett kärleksbarn med han som vi kan skämma bort med massor med kärlek !!!

Och jag kan varna er nu, att nu när min blogg är lösenskyddad blir det nog mycket bebis och gravidprat : )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för dina fina ord glad :):):)

Jag blev aldrig igångsatt - Olivia kom av sig själv på söndagen. Jag hade tid för igångsättning på måndagen :)

Ang att jag bara fick mage så stämmer inte det riktigt. Jag blev VÄLDIGT stor. Visst jag hade riktigt stor mage men det växte på fler ställen. Gick ju upp 21 kg. Galet..

Du kommer bli jätte fin i stor kula!! Och jag tror faktist inte du kommer gå upp så mycket för övrigt - lite kommer du såklart men det hör ju till :)))



Ska bli kul att följa dig på er resa till att bli lyckliga föräldrar :)))



Kram

2009-05-17 @ 19:14:08
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack för lösen :)

2009-05-18 @ 09:02:08
URL: http://sannisunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0