Gott med frukost, kryss i taket !

Jag är helt överlycklig att jag var sugen på frukost och att jag tyckte det var gott !! Det var evigheter sen, jag hat helt tappat aptiten på frukost och mat.

Äte rostade fullkornsmackor, jag kallar dem danska för vi köpte alltid såna när vi var i danmark och hade sån jätte stark ost som bara luktade fis, men så gott det var. Det är svårt att bre den skrattande kon på dem, det bara flyter iväg. Men gott var det. Och så dricker jag mitt nya tea som var jättegott.

Huvudvärken är inte rolig alls !!
'n
Jag kände bebis rätt mycket igår, inge sparkar eller så utan bara lite ja jag vet inte, som h'n puttade lite, mysigt : )

Vi lyckades inte hitta hjärtljudet igår kväll heller, men det kommer. Annars är det ju BARA 6 dagar kvar till ultaljud.

Idag eller ja nu snart ska jag träffa Julia, ska tvinga henne att sitta ute eller gå hem till hennes mamma för jag måste få lite färg på min bleka kropp.. Sen börjar hon jobba klockan tre, i em vet jag ej vad som händer och sker.

Ha en underbar dag i det fina vädret !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skoj att du har börjat känna nu :D Det kommer mer bara du slappnar av :) Snart kan vi gå där med våra magar i luften och så kan bebisarna ha boxningsmatch eller något mot varandra ;)

2009-05-19 @ 14:48:58
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du är alldles för go och snäll :)



Trist med de där huvudvärken, jag gick runt i 5 månader med konstant tryck i huvudet. jag kallade det i slutet för självmords huvudvärk. Jävla skit.

Önskar inte den tillbaks, det är synd om dig.



Pussen

2009-05-20 @ 08:02:54
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0