baby boom

Proverna vidsade bra men jag har foglossning och det är mindre spännande men förklarar mitt konstiga ryggont. Ska ringa till sjukgymnast imorgon och få tid sen få ett bälte.

Har varit i stan hela dagen, jag och Lisa köpte lunch på trendie och satt oss i tivoliparken, det var inte alls skönt solen gick i moln hela tiden så vi gick en sväng i stan ist. Tog en fika på Fenix och gick lite i affärer.

ikväll har jag haft baby boom party här hemma, tack till er som kom : ) Riktigt trevligt. Och Tezz var så duktig så. Jag beställde en jättesöt nalle och en skallra : )

nu orkar jag inte skriva mer är skit trött


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar för igår kväll :) Var skoj och mycket fint :)

2009-05-14 @ 06:47:12
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0