Wonderwall..

när vi hade ätit frukost, tänkte jag att nu går jag och lägger mig i sängen och läser tidningen och bara slöar .Men det dröjde inte länge sen somnade jag. Vaknade nu halv tre så jag har sovit bort halva dagen, men antagligen behövdes det. Nu har jag precis duschat, ska se vad jag ska ha på mig idag. Sen får jag ta och sminka mig lite. Ska köra och hämta Jokke vid fyra, bowlingen är flyttad till kvart över så han hinner va med från början . Vi skulle ha en bana, ska se hur detta går :) ..

Då blir det ingen matlagning ikväll, Jokke vill ha pizza och min kära lillbror är ganska kräsen av sig när det gäller mat så det är väl bättre han får beställa något med. Och jag tacka inte nej till en kebabrulle eller vad det blir.

Vet inte riktigt om jag/vi ska titta på robinson ikväll, får se.. som sagt så kommer dem säkerligen bara sitta inne i tvspels rummet.

nej nu får jag minsann göra vid mig.

Ha en skön kväll mina vänner.

Älskar min Jokke mest av allt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Wonderwall med oasis är underbart bra =) speciellt live.



Ja Carina dahl är ju skit snygg ! =)

2009-03-21 @ 16:55:07
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0