Kontor..

man kan tro jag har mitt egna lilla kontor här på köksbordet. Papper överallt !!! Men jag har fått mycket gjort idag.. Och jag hatar att gå hemma. Idag är det iof rätt skönt då jag inte mår helt hundra..



Namn: Johanna
Födelseplats: bb Kristianstad.
Bor: Tollarp
Ögonfärg: Blågråa
Hårfärg: Mörkbrunt nästan svart.
Skostorlek: 37
Civilstatus: Sambo
Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt.


STEG 2
Skor som du bar idag: Inga just nu.
Dina svagheter: argsint : )
Rädsla: döden.


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?
När somnar du: olika.


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Dricker inte läsk, men måste jag välja så väljer jag Coca cola.
McDonalds eller Burger King: Mcdonalds 
Adidas eller Nike: Nike.
Lipton Ice Tea eller Nestea:
Nestea
Choklad eller vanilj: Choklad



STEG 5
Svär du?: Ja, för mycket ibland
Sjunger du?: Hela tiden.
Duschar du varje dag? Ja, ibland varannan.
Gillar du skolan?: har aldrig gjort.
Tror du på dig själv?: Sjävklart.
Kommer du överens med dina föräldrar? har blivit bättre med åren.


STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Nej.
Shoppat: Ja.
Ätit en hel ask müsli?: Nej?
Ätit sushi?: Nej.
Stått på scen?  Nej.
Skejtat: Nej.
Bakat?:  Ja,
Stulit: Nej. 
Rakat dig?: Ja
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Ja
Haft sex?: Ja


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Ja.
Varit full?: Ja.
Blivit kallad hora? Ja.
Blivit nerslagen? Nej.
Busringt någon?: Det har väl alla gjort?
Gjort något som du ångrade?: Nej.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja.
Kastat en sten på nån ruta?: Nej.


STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Skriver jag inte här. 
Hur vill du dö? somna i min säng när jag är gammal.
Vad vill du bli när du blir gammal? tuff tant : )


STEG 9
Antal CD-skivor du äger? En del
Antal piercings?: 6
Antal tatueringar?:  4 st
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ett par gånger.




STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Jobba, sola, bada njuta av livet med Jokke : )
Vad ska du göra i vinter?:  kommer blir en underbar vinter : ) 
Vad gör du efter gymnasiet?  Jag jobbade
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? det gör jag.
Vad händer till helgen? precis varit helg, men det blir inte alltför mycket Jokke jobbar.
Vad vill du helst göra just nu? ha ett jobb.


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Jag har världens bästa !
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ögonen och rumpan.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Har ingen som är singel.
Vem är den perversaste person du känner? haha det måste vara mig själv, och Linda : )
Hur många gånger har du varit utomlands? 11 gånger kanske
Vilket land är bäst? Mallorca.


Kommentarer
Postat av: beggan

skrattar

2009-03-30 @ 16:47:50
URL: http://bergilot.webblogg.se/
Postat av: * Linda me Cazandra *

Aa visst är hon? =) Hur är de? Kram

2009-03-30 @ 20:27:35
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: Veronica

Döden är jag med rädd för ! har tyvärr fått några stötar av den under mina månader som sjuk ! Jävligt trist !

2009-03-30 @ 22:27:47
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0