tråk helg.

inte för att jag mår bättre idag.. igår kväll när vi la oss kände jag bara hur näsan rann, tänkte ja nu börjar halsen ge med sig, skönt !! Men icke, vaknade i morse och hade så fruktansvärt ont igen !! Piss ! Jag HATAR det, det betyder att jag får sitta ensam hemma hela helgen, fyfan! 

Dricker brämhults nu, godare juice får man leta efter ! Funderar på att be Jokke koppla in datorn så jag kan titta på high school musical 3.. eller också går jag och lägger mig ett par timmar.. orkar inte mycket annat.

Jokke jobbar till ett, sen ska han väl träna och sånt. Ikväll blir det att titta på lets dance, sen vet jag inte.. som sagt jag är världens tråkigaste just nu och jokke jobbar hela helgen så det blir sängen tidigt för honom.

hörs kanske senare, annars får ni ha en trevlig helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0