Thaimat.

Har sovit jätte dåligt inatt, så jag är trött idag. Ska strax in i duschen men först får jag ta och äta lite frukost.

När Jokke slutat idag ska vi köra in till stan och titta på sängar, hoppas vi hittar någon : ) Sen ska jag göra naglar idag!! Som jag längtar, det var evigheter sen. Och eftersom jag jobbat i vården så har jag inte fått/kunnat ha det. Så nu ska jag minsann börja ha det alltid !!

Ikväll är det åter gymnastik, och Julia ska hjälpa mig emd  båda grupperna idag då Malin inte kunde idag.

Nu ska jag ringa lite samtal sen ta bort mitt röda nagelack.

Ha en bra dag.

vi ska äta thaimat idag, för jag är sjuktsugen på det !!




  Gissa vilken tandkräm?

Kommentarer
Postat av: Jokke

men ditt äckel vilken rälig bild!!!! Älskar dig ändå..

2009-03-31 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0