Sockerkaka och Hero med Bonnie tyler..

Ams gick bra, ett uppföljningsmöte på cirka en halvtimme. Skulle prata inför alla, mindre roligt. Sen gick vi till zekes och åt lunch, jag åt en mozzarella gratinerad bauguette så gott !! Och Jokke åt stans största kanelbulle och drack kaffe. Sen körde vi hem, var dags för tvättning och jag skulle hinna städa och baka innan Carola kommer.

Nu är sockerkakan klar och här doftar så gott. Jokke sitter inne i sitt tvspelsrum och hostar, tycker synd om honom. Han är jätteförkyld.

Ska iväg och bowla med mamma och Adam på lördag, ska bli roligt, jag älskar att bowla ! Sen ska Adam med oss hem och sova här. Imorgon kväll ska vi hem till Linda & Tim och äta mat, alltså har vi att göra hela helgen, sen jobbar Jokke med.

Fotjävlen gör fortfarande lika ont, och tack för alla kommentarer att det beror på min ålder ! HAHA

Lyssnar på Hero med Bonnie Tyler, skit bra !!



Jag tar lite foton ikväll, den osmiknade sanningen om Elof & Arvid haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh det var länge sen man fikade på Zeke's. Deras baguetter är goda :) Hoppas din fot blir bättre! Kram

2009-03-19 @ 18:18:43
URL: http://youandmehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0