Saltgurka..

Sitter och äter saltgurka, tusan vad gott det är !!

idag har varit en lång dag, åkte in till stan i em för att gå på möte på ams, helt onödigt men ett måste. Sen åkte vi hem till Jokkes mamma och Kenneth, drack lite kaffe och fikade. Bestämde oss sen för att ta en tripp till eko för att handla lite nödvändiga ting. Blev tillfrågade om vi ville följa med hem till Jokkes morbror och äta ikväll, så det gjorde vi. Var en del folk där och det var trevligt, bjöds på god tonfisksallad och trevlig sällskap.

nu är vi precis hemkommna, ska lägga oss i soffan och mysa en sväng innan det är dags för sängen, jag har lång jobbedag framför mig 07.30 - 20.15 på konsum..

ni vet jag gnällt innan att vår granne spelar musik högt och ofta, nu har han/dem skaffat fågel och försöker lära den prata, knappt irriterande, sen har han tydligen gnällt till vår vaktmästare att vi rullar med saker på nätterna?! vadå dum i huvudet, vi sover för fan då. Och inte nog med det, han jobbar själv på abk så han vet reglerna och sånt, men det värsta av allt är det som hänt för ert par dagar sen läs Julias blogg www.juliaarvidsson.blogg.se helt sjukt, han måste ju må dåligt över sig själv, idiot !!!!!!

älskar min underbara Jokke !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så det är er granne som "skvallrat" för ABK? Fanken vilken dryg människa. Han borde bo på landet utan några grannar.

2009-03-02 @ 22:06:13
URL: http://youandmehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0