Munkmannen

Igår efter jag hade skrivit mitt deprimerande inlägg igår så pratade jag med Lisa, och vi bestämde oss för att umgås : ) Så jag hoppade snabbt in i duschen och gjorde vi mig, körde in mot staden och hämtade upp lisa vid mc donlads. Sen körde vi mot EKO. Köpte inget spec, blev tulpaner till Jokke, och en liten blomma att ha på köksbordet. Sen lite godis och hushållspapper. När vi var klara och påväg ut, så sa jag till Lisa nu är det munkar. För det är ett måste när man är här. Men nej det var inte gott sa Lisa. När vi väl kom fram till munkarna så flörtade han hej vilt med oss, lite skoj var det allt : ) Spec när Lisa är höggravid hha.. Iaf vi köpte tre munkar. Och munkmannen sa till Lisa att om hon inte tyckte om den skulle hon få pengarna tillbaka haha.. btw det var inte den munkmannen som brukar stå där. Vi satte oss i bilen och som jag längtat att sätta tänderna i min munk, köpte med vanilj i och en vanlig. Men den var iskall ! och det var inte gott, men den gick klart ner ändå : ) Lisa var inte nöjd med sin.

Sen körde vi mot stan igen, skulle in och handla lite att äta på Domus, och vi gick nog där inne i minst 20 min. Vi kunde verkligen inte bestämma oss vad vi skulle äta. Men tillslut blev det. Avokado med creme fraiche och svart kaviar. Majsbaguette med ädelost och tomat. Blev gott !! Det fikade vi hemma hos Hanna för vi passade Elliot när hon var ute och körde. Sen vid halv fem körde jag hem.

Väl hemma var det snabbt fixa till sig lite, sen körde vi in mot stan igen. Skulle möta svärmor och kenneth klockan sex. För att sen köra till tydinge och spela bingo. Och jag måste säga att det var riktigt roligt !! Så det blit nog något vi kommer göra på torsdagar framöver, när inte Jokke jobbar kväll dvs. Kenneth vann 700 kronor .: ) Men ingen annan, men det var roligt ändå. Jag blev överlycklig när jag fick en hel rad full, även om vi då spelade om full bricka haha. Allt var slut vid halv tio tiden, innan vi körde hem körde vi inom mc drive in, jag blev hungrig på vägen in. Så jag köpte en hamburgare och Jokke deras nya mac flurry.

Ja det var väl allt från igår..

Nu har jag precis ätit frukost. Idag ska jag storstäda, jag borde ha en vanlig garderob. Inte walkin för det är kläder överallt där inne.. nu har vi köpt fler galgar så det ska nog gå att få i ordning.

När Jokke kommit hem från jobbet ska vi in till Maxi och handla lite. Ikväll ska vi äntligen äta våfflor ! Det blir mys framför tvn ikväll. Jag vill helst se så ska det låta, men sen är det ju final i lets dance. Så jag får se reprisen. Sen är det singing bee halv tio, och det är också bra !! -aja det löser sig.

Imorgon har vi bestämt oss för att göra något kul. Jag tror det lutar åt att vi åker och bowlar, det ser jag verkligen fram emot.

oj det blev ett låångt inlägg..

Hoppas ni får en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Lisaa

hihi det var toppat!

nej här bli fan inga bebisar födda :@

2009-03-28 @ 08:32:49
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0