Man hittad död i skogen.

Fick ikväll reda på att dem hittat en man död i stackedala här i Tollarp. Han var endast 33 år gammal, och har tre småbarn. Skänker en tanke till familjen. Riktigt obehagligt !.


Ikväll har vi varit hemma hos mamma, druckit tea och myst. Tittade på Familjen annorlunda, och jag frågade Mamma vad hon hade gjort om jag och Jokke hade skaffat 10 barn, då svarade hon att hon hade flyttat till spanien !! haha. Hon är så förjust i min Jokke, men vem är inte det? Han är ju underbarast !!

Nu ska jag gå in och mysa med honom, sen ska vi sova.


Kommentarer
Postat av: Sara

kim kände honom... om de va han som dog i helgen? men va kim hörde så trillade han ihop på tippen...:S

sorgligt!

2009-03-30 @ 23:10:20
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja jag håller med. Vad dog denna unge kille av `?

2009-03-31 @ 09:16:42
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0