Mamma mia..

Nu har jag städat och haft mamma mia filmen igång i bakgrunden. Man blir så glad av den filmen och dem låtarna, vill bara dansa !!

Snart kommer Julia hit och dricker kaffe och snackar lite skit.

Funderar lite på om jag ska äta lite glass, Jokke köpte ben and jerry Chocolate Fudge Brownie

  Det har kommit en ny smak Chocolate macadamia, vill smaka den men har inte sett den någonstans i affären.

Nu har jag varit inne på h&m hemsida två gånger och tittat på skorna jag vill ha, prövade dem häromdagen men jag vet inte.. dem är ju såå snygga !!


 tänk till sommaren när man har bruna ben och vit kjol, riktigt snyggt !!

Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Hej.. Igår va jag i malmö & på Nova lund.. kram

2009-03-01 @ 15:52:56
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: Veronica

Dom är verkligen skit snygga !

2009-03-01 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0