Magnus Showdance.

 Jag blir så glad av denna, och vill bara dansa !! Jag är så glad att han vann, han förtjänade verkligen det.  (bättre kvalite om ni går in på lets dance hemsidan)


Nu har jag precis duschat, ska se vad jag ska klä min kropp med idag. Sen kommer Linda och Tim hit vid 17, ska köra så vi är i stan halv sex, så vi slipper stressa med maten. sen är det bowling mellan 20-22.. Ska bli riktigt trevligt. Kommer självklart att ta massa med kort ikväll. Och jag hoppas ni alla håller tummarna på att jag vinner :) Risken är dock liten men man kan ju alltid få hoppas : )

Laddade hem disney skiva innan, jag är helt inne på det nu. Men blev lite besviken att jag inte hittade med svenska låtar, någon som vet om det finns?

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0