Lisa ska snart kalva

Nu har vi precis ätit frukost, jag äter dåligt nuförtiden.. knappt två knäckemackor.. åt en med ägg och kaviar på !! Mums , det är så gott.

Nu ska jag in i duschen och sen sminka till mig lite, får se vad det blir att pryda sin kropp med idag.  Det verkar till attt vara lagom kallt ute..

Lisa, tack för att du är du och inte någon annan : ) Är glad att vi "funnit" varandra igen. Du är min äldsta och närmaste vän !!  : ) längtar till din flicka kommer så jag kan kela bebis !!!

 Tjockisbild...

Kommentarer
Postat av: Lisaa

ihihihihihihihhihihihihi och du vet att du alltid är nr 1 för mig, jag skolkade för din skull det säger väl ALLT :) (L)

2009-03-05 @ 11:07:24
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0