Lila ögonskugga..

  

   Bjuder på två bilder från kvällen, det blev lila.. Väldigt annorlunda då jag annars har brunt. Men jag gillade det : ) Beställde en brunguldig ögonskugga och alla borstar, kalas. Fick allt idag. Och hon var på mig igen att hon ville jag skulle börja sälja och jag är riktigt sugen på det. Så jag ska ringa ett par samtal imorgon, och försöka ordna det.

Nu ska jag vara social ´med Julia..

Imorgon kommer Elin hit och äter frukost : ) Mysigt.


ps, fick inte lägga in bild på Jolten (Arvid)

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Näe det är klart, du brukar väl inte se mig i blött hår hihi, såg du inte att jag log mot dig, kände ju igen dig direkt när jag tittade ut och du kom gående där=) Hoppas att du haft en fin dag!

2009-03-19 @ 21:07:50
URL: http://frusofie.se
Postat av: Sofia

Vad taskigt hon är ;) haha

2009-03-19 @ 21:27:37
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: Anonym

En bild får du tillåtelse för och det är den ena bilden på oss två, annars får det bannemej vara ;-) Haha! Tack för en jättetrevlig kväll hjätat.

2009-03-19 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0