Lång dag i sibbhult/knislinge.

Är precis hemkommen från en heldag i sibbhult. Kom fram vid ett tiden, hämtade upp Marie hemma hos dem sen körde vi till kyrkan för att gå till Krisses grav, jag la en ros och satte en järttefin vårblomma med kruka. Marie tände ljus..  Sen åkte vi hem till dem och drack kaffe och pratade om allt, massa minnen och allting. Kändes verkligen skönt. Vid tre tiden åkte Marie och hämtade Theo på dagis och jag följde me, alltid lika roligt att träffa honom. Men han är ju så stor. När jag och Krisse flyttade ihop hade Theo precis fyllt 1. Hemma hos Marie och Johnny kastade vi boll, spelade uno och wii.. Theo vann överlägset över mig, han fick strike nästan varenda gång !! : ) Sen när Johnny kom hem från jobbet åkte vi bort till Malin och hälsade på i knislinge. Drack kaffe och fikade. Sen körde jag hem vid sju tiden, kände att jag behövde komma hem och äta lite : )

Så nu har jag precis gjort mig en fetaost och tomat omelett. Ska äta upp den sen lägga mig i soffan.

Hat haft en riktigt trevlig dag, då jag bara träffat personer som står mig varmt i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Lisaa

colin e skitdålig fortf, kräker och feber och äter ingenitng. :(

Han sov på min arm i soffan när du smsade innan så ja kunde inte komma loss o ringa.

Vet inte hur det blir med lördag om han fortf e kass imorgon..

2009-03-05 @ 22:43:48
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0