kyckling och potatissallad.

Gymnastiken gick bra idag. Påväg hem körde vi inom Ica, jag skulle handla något att äta till kvällsmat och lite pålägg och fil. Sen var både jag och Julia tokgodis sugna.

Nu har jag precis ätit grillad kyckling och potatissallad. Så gott !!

Har sparat till Jokke med så han kan äta när han kommer hem från jobbet. Imorgon är han ledig och då ska vi till ikea, vi ska köpa ny säng. Jag vill inte ens ha in den vi har i lägenheten, men vi kände att vi hade annat att prioritera. Men nu har vi båd? ont i ryggen pga att sängen är för hård så nu måste vi verkligen köpa någon ny, någon som vet en bra mjuk skön säng? Sen ska jag inhandla lite ljus och sånt,  och försöka hitta ett skåp till toaletten. Då vi inte ska köpa någon tvättmaskin eftersom vi inte vet hur länge vi bor kvar här.

Nu ska jag duscha, sen byta om till myskläder. Sen inta soffan resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips hjärtat!



Köp sängstommen på IKEA och bäddmadrasserna någon annan stans (mest tips för pengars skull med tanke på Ikea har en tendens av att vara rätt dyra).



2009-03-24 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0