Jag.

 första jag gjorde. Har alltid känt något extra till stjärnor därör blev det denna, pusslade själv ihop den med hjälp av Tobbe på bulit to last. Nytagen bild, behöver snart fylla i den.

 Här är den helt ny, därför jag är svart runtom och svullen. Gjorde jag också på built to last.

 fick bara för mig en dag att jag ville göra en blomma, denna har kim själv målat. Han har studio här i Tollarp och är riktigt duktig och till bra pris. Den ser ljus ut för solen, den är mörkare annars.


 Denna symboliserar lejonet mitt stjärntecken. Och evig vänskap du Julia också har den på sin högra ankel.


Det var dem jag har än så länge, kommer fler den dagen jag fått barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0