Jag tror på fullaste allvar att jag dör..

Av att klättra på väggarna.. Jag får panik av att bara gå hemma, jag HATAR verkligen det. Och inte snacka om helgerna fy fan alltså att jag är deprimerad är bara förnamnet !! URK !!

Och nu har Jokke åkt på öroninflammation, vilken resulterar ytterligare en hemma helg.. jag spyr. Jag vill bara fly, menjag vet inte var.. jag får ärligt panik på sånthär. Jag har aldrig varit utan jobb, och när jag haft jobb har jag jobbat MYCKET. Men nu,, jag har inte jobbat på över två veckor , och nästa dag är påskafton, jag dör verkligen.

En kär vän till mig skickade i morse och undrade hur jag hade det med jobb, så ev kan hon fixa in mig på lite timmar. Jag hade blivit överlycklig. Verkligen jätte snällt att du tänkte på mig! Det är sånt som gör dig till en äkta vän.

Ja jag har precis ätit frukost. Ska ut och gå en lång promenad.. sen inget som vanligt. Usch vad deppig jag är idag.

Men jag älskar iaf min sjuka sambo mest av allt !


Kommentarer
Postat av: lisa

bullshit du älskar mig mest

2009-03-26 @ 16:58:35
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: beggan

hihi så lite så lägger lapp till chefen i morron puss

2009-03-26 @ 17:11:22
URL: http://bergilot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0