Jag ska ev sluta..

Ja jag vet inte om jag ska lägga ner hela denna blogggrejen.. jag har 60 unika läsare, och det är alltid samma personer som kommenterar. Varför läser ni min blogg om ni inte kan stå för vilka ni är, får jag se kommentar från någon av er andra då är den anonym?! Inte så jävla konsitgt att man vill lösenskydda sin blogg.. Jag måste ju iaf ha ett intressant liv eftersom ni läser, och jag vet vilka 15 av dessa 60 är.. inget roligt alls. Så jag vet inte om jag bara ska skita i detta. Och skriva dagbok.


Iaf.. Igår var en underbar dag, först var jag och Julia på långpromenad. Sen när Jokke slutat jobba åkte vi hem till mamma och åt pannkakor, vid sex tiden åkte vi in till Jokkes mamma och Kenneth. Hjälpte dem med att köra bort ett bord till tydinge där dem har sin husvagn. Så vi fullpackade bilen med folk, och körde ut där. Och när vi steg av bilen trots regnet så blev jag helt salig, vilka känslor som sprudlade genom min kropp!!  Vilket fint läge, och så mysig husvagn dem har. När vi var inne i den blev jag helt tokig !!! Nu vill jag att sommaren ska komma !! Vi kommer säkerligen spendera många dagar/nätter där i sommar. Både jag och Jokke älskar det livet !!


nu när jag ätit upp frukosten ska jag ut på långpromenad, sen kommer ev Mike hit och dricker kaffe. Ikväll ska vi på måndagsmiddag till morbror Ronny. Trevligt !

Hoppas ni får en bra dag!! Och skärpning med kommentarer : )

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haa, det är mina party glajjoor ! ÄLskar dom ! Coola :)

2009-03-23 @ 11:14:57
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fanken vilket sug man fick efter pannkakor nu då ;) haha

2009-03-23 @ 11:44:43
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: sara Thore

Jag läser =)

2009-03-23 @ 18:08:16
Postat av: Magda

tänkte mest säga att jag är en av dem som läser, är dock inte så bra på att lämna kommentar. Men tänkte mest ge mig tillkänna!



Hej svej

2009-03-23 @ 19:42:25
Postat av: Maria på jobbet

Jag läser.. åtminstone lite ibland :)

får ju kika lite här eftersom vi inte ses mer på jobbet, tråkigt! hoppas du mår bra!

2009-03-24 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0