jag är argare än ett bi som är argt !!!

Har varit i stan hela dagen och myst med Hanna och Elliot. Först var vi och åt på Zekes, eller ja Hanna jag busade mest med Elliot. Sen gick vi en sväng på stan, sen tog vi en kaffe på Fenix, Elliot sprang in i köket hela tiden : ) Sån charm kille. Sen gick vi hem till Hanna och Kim, busade massor med Elliot som har världens roligaste potta, jag vill också ha en sån : ) Den låter när man kissar haha. Sen bjöd Hanna på hallon tea och hemmagjord kolatårta, riktig gott !!
Tack för en mys dag !

Nu är jag precis hemkommen och är smått irriterad, ska börjar med maten nu så den är klar till jokke kommer hem och håller rast. Blir kyckling och rotfruktsgratäng.

får börjar nu ser jag, skriver mer sen..

Kommentarer
Postat av: Hanna

hello luv! tack för idag alltid trevligt o ses!

:)



varför är du arg som ett bi ! ktam

2009-03-16 @ 17:30:57
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0