Ingen film.

Heter? Johanna
Hur gammal är du? 20, fyller 21 till sommaren.
När fyller du år? 30 Juli
Tycker du om någon just nu? Jag älskar min Jokke.
Jag samlar på? Inget.
Gröna eller röda äpplen? gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jokke
Vilken tid gick du upp idag ? 11.00
Har du sovit ensam inatt? Nej, har alltid Jokke vid min sida.
Har du strumpor på dig nu ? Nej. 
Hur svarar du i telefon? "Hej det är Johanna"
Vad ska du göra ikväll? Just nu blir det inte mycket mer än att snart lägga mig.
Vad ska du göra imorgon? Hälsa på Johnny och Marie
Var vill du bo när du blir stor? Trivs bra här.
Vad vill du bli när du blir stor ? Makeup artist.
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? för en stund sen, när vi tittade på Greys.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nej, sånt gör Jokke : )
Skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands med min Jokke
Bär du glasögon eller linser? Inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? verkligen inte.
Har du piercing? ja, i näsan, läppen, tungan och naveln. Men har bara smycke i naveln.
Har du tatuering? Ja, en på handleden, en i svanken, en på ankeln och en på magen.
Vill du gifta dig? JA !!!
Vill du ha barn? Ja, hihi ; )
Solar du ofta? har inte gjort det på länge.
Är du bra på att laga mat? Ja det tycker jag allt.
Gillar du att dansa? ja, men jag gör aldrig det nykter. Eller jo när jag är ensam hemma : )
Hur vig är du? vig som en gymnast som hållt på i 14 år.
Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry.
Tror du på ett liv efter döden? njae..
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll, hatar verkligen morgnar.
Vilken ögonfärg har du? Blåa.
Vilka hårfärger har du haft? blond, brun, svart, röd.
Är du beroende av något? Jokke och Ramlösa/loka
Senaste låten du hörde? Alicia Keys, no one.
Vad gör du på helgerna? umgås med vänner och Jokke.
Brukar du bädda sängen? Varje dag, antingen jag eller Jokke.
Har du kysst någon under den senaste veckan? Ja
Vad var det senaste du sa? Älskar dig till Jokke
Vem kramade du senast? Jokke
Saknar du någon nu? Ja, Krisse 
Vem ringde dig senast? Sara
Var du glad igår? Jag är alltid glad : )


Nu ska jag försöka få liv i Jokke som somnat i soffan. Det blev ingen Benjamin button film. Hittade inte den.
Nu ska jag som sagt få liv i Jokke sen blir det sängen.

Godnattm sov gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0