Hur kan det skilja 2 kronor?

Pratade med en kund idag angående leve´l cigaretter. Vanliga och menthol kostar 40 kronor, medans light kostar 38.. märkligt det där..

Nu har vi precis ätit, jag har världens underbarste sambo som har maten klar till mig när jag kommer hem. Spagetti och köttfärssås, och Jokke gör världens godaste !

köpte jätte fina tulpaner med mig hem till honom och ett krya på dig kort..

låter nästan som man är vid havet när det blåser såhär mycket.

nu ska jag och alla barn vila middag..

hörs senare..


 All kärlek till Jokke !


Kommentarer
Postat av: Lisa

men åh de va ju menikngen att du suklle va inne på msn.

men men hänger du me ti tivoibadet o badar på fredag ?

puzz & kjam (hihihihihahaha)

2009-03-17 @ 20:46:22
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0