halsont !!

Jag har ännu med ont i halsen idag, usch. Jag hatar verkligen det, jag kan ha ont var som helst utom halsen. Kan knappt svälja... känns inte alls bra.

nu sitter jag här och försöker få i mig lite frukost, men det är mest frestande med tea. Det lindrar bra för halsen. Ska ner till byn sen och ´bunka upp med halstabletter.

Ska köra in till stan sen och fixa med en sak, sen vet jag inte vad jag ska hitta på idag. Ikväll är det åter dags för gymnastiken, ikväll ska Julia hjälpa mig med båda grupperna då Malin är sjuk.

nej nu får jag väl ta och hopppa in i duschen och ta lite mascara sen traska ner till byn.

Gårdagen var mycket trevlig : )

Jokke, jag älskar dig så otroligt mycket !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0