Gymnastikmöte och kalas.

Idag var jag trött när klockan ringde, trots att det var 9.45. Sitter och äter frukost nu. Går lite små segt, som allting annat gör på morgonen. Ska strax ner och möta Julia sen ska vi gå upp mot idrottsplatsen där vi ska ha gymnastikmöte, förhoppningsvis kommer det inte tar flera timmar som det brukar, det är så drygt. Jag ska berätta att jag inte ska fortsätta nästa termin, kommer kännas konstigt. Då jag varit inom gymnastiken sen jag var 14, förutom när jag själv gick på gymnastik. 

Jokke ska iväg och göra sitt rullbandstest, men han har inte fått tid ännu.. blir efter ett någon gång. Sen i em ska vi hem till morbror på kalas, han fyller 25 på tisdag. Mycket kalas denna helgen : ) Men det är alltid trevligt att träffa släkten, spec små kusinerna, barngalen som jag är !

Nej nu måste jag gå och borsta tänderna.

Ha en bra dag mina vänner !!


IMORGON är första !! 

Kommentarer
Postat av: ????

Lite nyfiken....varför ska du inte vara med på gympan till hösten?

Och IMORGON är första???

Ha de bra...

kanon blogg du har...

2009-03-08 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0