Gripande avsnitt.

Precis som förra onsdagen rann tårarna när jag tittade på greys, denna gången var det verkligen ett gripande avsnitt. Jag kommer ihåg avsnittet när denny dör, jag sitter hemma (bodde hos mamma då) och stor gråter när hon precis kommer innanför dörren, hon frågar vad som hänt och jag berättar då att denny dött, vilken sa hon? Ja han i greys, hon går in i tvrummet och skakar på huvudet och säger att jag aldrig mer får titta på det : ) haha..


nu ska vi sova, godnatt mina kära läsare. Som för övrigt är dåliga på att kommentera !!!


greys-anatomy.jpg Grey´s AnathOmy image by zAmMiijOzHeL  tyckte allt det var roligt som hände dr sloan !! Hade jag inte haft Jokke, skulle jag gift mig med honom för fy helvete så grann han är !!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller med om Dr. Sloan! Han är sanslöst het den karln, synd att han är gift ;)

Kan också skvallra om att det blir bara mer sorgligt längre fram, jag har fuskat lite med avsnitten =) Må så gott!

2009-03-23 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0