Grattis på 1-årsdagen !!

Idag fyller Hannas son Elliot 1-år !! Tiden går ju alldeles för fort, jag tycker det känns som igår hon gick gravid med honom ! Hoppas ni får en fin dag.

Idag sov jag till elva, är sjukt trött fortfarande, har ont i hela kroppen och känner mig inte alls bra idag. Jokke har precis varit hemma och hållt rast, han sa innan "undrar hur länge du hade sovit till om inte jag väckt dig" ja förmodligen hela dagen..borde väl försöka få något i magen, men bara tanken på det.. usch nej. Däremot dricker jag som en tok, känner mig helt uttorkad.. skumt..

har precis fått i min shot blutsaft, fy din helvete vad äcklig den är !! Men dem säger att man ska bli pigg av det så jag måste pröva ett tag !!

Nu blir det soffan, tea och vänner!




Ha en bra dag !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja jag såg det! han säger tack !! :)

2009-03-04 @ 12:04:28
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0