Gräddbullar...

 Jag älskar verkligen gräddbullar. Och den stora favoriten är ländias, dem är så mjuka så ja helt oroligt goda. Har precis ätit två stycken och nu mår jag jätte illa haha.. Jag ska nog ge mig på att baka det någon dag i veckan, hittade några recept. Någon som prövat det ?

Nu ligger min älskling i sin soffa och jag sitter här, han vill jag ska komma till honom så jag får väl ta och avsluta här och mysa lite, dem senaste dagarna har jokke varit så otroligt mysig. Det är han iof alltid men han har varit extra kelig och pussig, så underbar är han !! Jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Godnatt gott folk..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Då får du blogga om det o slänga upp receptet om de blir bra ;) Gottigottgott!

2009-03-16 @ 15:42:47
URL: http://youandmehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0