Fruktansvärt rolig kväll !!!

Först måste jag bara klarlägga att vi har alltid det så fruktansvärt roligt med Tim och Linda. Finns inga som slår dem : ) Helt sjukt !!

Dem kom upp hit vid 17 tiden, sen körde vi mot näsby. Väl inne på restaurangen beställde jag och Tim tzatziki till förätt  och Linda Räkcocktail. Riktigt gott var det. Sen till huvudrätt beställde vi alla in fläskfile planka, brunsåsen var ingen höjdare annars var det riktigt gott. Till efterätt beställde Linda och Jokke in kladdkaka med glass och grädde, och jag och Tim Bananasplit. Efter vi ätit upp så körde vi till bowlingen.

Var en halvtimme tidiga så först spelade jag och Linda air hockey, sen var det Jokke och Tims tur : )

Bowlingen gick väl sådär för min del, jag har svårt att hitta bra klot där. Andra serien började det rätta till sig för mig iaf : ) Och det roligaste på hela kvällen var nog n'r Tim slog över sitt klot på andra banan, jag höll på att kissa ner mig av skratt hahaha..
När vi hade bowlat i två timmar var vi sugna på mc donalds. Så då blev det att vi körde dit.

Så kvällen blev mycket mat, dricka och grymt trevligt sällskap !!

Tack L& T Ni är underbara !!

Dum som jag är glömde jag batteriet i laddaren igår när vi åkte hem, så det blev inga foton..

Idag blir det nog en lugn dag skulle jag tro..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi är på ven och åker hem snart, eller med tre båten ! Har spelat golf hela helgen;) nu skall vi till lägenheten i kristianstad och fixa med lägenheten , den skall lämnas på tisdag. Kram

2009-03-29 @ 12:41:13
URL: http://lizardqueen. Blogg. Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0