Bölig

När jag kom in till saras blogg den är lösenskyddad så jag länkar inte. Så hade hon skrivit ett inlägg om mig, och lagt upp "vår" låt,, och tårarna rann längs mina kinder och jag rös i hela kroppen. Tänk vad äkta vänskap kan göra, och fan vad viktigt det är !! Tack Sara, Tack för den tiden, tack för att du är min vän än idag. Och tack för att du är den du är.   

"Tänkt att det snart är 5 år sen.. helt sjukt vad tiden går!
Känns som det var igår vi två galenpannor hittade på allt skit!
Mattekursen på sommarlovet, midsommar, alla fester, k-dagarna, campingen i karlskrona då vi åt upp våra tågpengar, åhus.. ja vi hann med sjukt mkt kul på några månader och fasiken vad vi krängde mat!
Har aldrig träffat en människa som dig, det klickade direkt mellen oss!
Är glad att du kom in i mitt liv från ingenstans <3

Sen la hon in låten Tuffa tider.. söta Sara, Jag älskar dig min vän !!!

Jag har ALDRIG någonsin haft så roligt som jag och Sara har haft. Och det vara bara under en sommar allt detta hände. Vi gick mattekurs på sommaren och åt bullar för en hel familj, vi åt så många så att lärarna sist veckan fick begränsa så vi bara fick en bulle var. En morgon då jag var och yrade runder med min cykel på ekerödsrasten, ringer jag Sara och säger jag blir sen, istället för att säga ex "hur mår du, något som hänt eller så" Nej då säger sara "FÅR JAG DIN BULLE" haha det var det som var vitigast för henne. Sen hann jag i tid och då fick hon inte min bulle, då blev hon inte glad. haha.

Sen har vi campingen i karlskrona "klä inte av er, ni bli lurade" haha.. Sen åt vi upp våra tågpengar på ett cafè så vi tvingade Johan att sitta på toaletten hela tågfärden hem..

Sen på k-dagarna när jag började skälla på en utlänning att han stal en cykel, det visade sig vara hans sen. Så sara sätter sig på pakethållaren och säger "kan you biking oss to the p-däck, det lät exakt så.. haha fy fan vad skoj vi hade..


Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja det var verkligen den bästa tiden i mitt liv!



Älskar dig också jätte bauta mkt!

är glad att jag får kalla dig min vän, du är verkligen äkta!

Puss<3

2009-03-24 @ 20:54:17
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: Lisaa

vilka töntar ni är. så sött! :)

2009-03-25 @ 09:02:47
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0