Blutsaft..

Nu sitter jag och tittar på min shot, önskar att den bara försvann.. så jag slapp ta den. För det är något bland det äckligaste jag smakat !!

Ska snart äta lite frukost, coco pops och mjölk : ) Vi skulle köpa flingor till mig igår men jag kunde inte bestämma mig vilka så vi köpte massor med småpaket istället, kalas bra !! Jag och Tobbe åt alltid såna när vi var utomlands.. på tal om utomlands så drömde jag inatt att jag och Jokke åkte till något varmt land, så underbart det hade varit !! Men det får vänta : )

Idag jobbar Jokke kort dag, sen ska vi iväg.. : )

Julia kommer upp snart och dricker lite kaffe, känns som det var längesen sist.

Jag har små ont i min hals, och det är inte alls bra ! Hoppas det släpper framåt dagen.

Nej nu var det shoten och frukost..

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0